شعر و ادبیات

شعر و ادبیات فارسی و درج اشعار شاعران معاصر

شعر و ادبیات

شعر و ادبیات فارسی و درج اشعار شاعران معاصر

غزل شالی

غزل شالی

سلام عزیزان، حالِ شعرتان! عالی            

و شعر می آید به تو، چه خوشحالی!

هیس... کمی شعر گفته ام...من هم         

چه اتفاق بزرگی ، کمی شدم خالی !

صدای کر کر خنده ،ردیف آخر ... چپ         

و سمت راست نشسته جناب... جنجالی

آهای... با توام عزیزم جواب بده          

چو ماست در ته سالن سپید می نالی

سری روی گوشی و... سری پسِ گوشی             

دو صندلی سه نفر ، دو صندلی خالی !

من از جنوبِ شمالم و پاسبان غزل              

بیا به دفتر شعرم نشا نما شالی

من از شما هستم، دوشنبه ها تا شعر        

به پاس لطف شما می زنم غزل فالی

که چند بیتش سبز ، وچند اوق اش سرخ          

کمیش رنگارنگ ، کمیش خالخالی

 

#نظرنژاد_کدخدا

@nazarnezhad_kadkhoda2

نظرات 1 + ارسال نظر
سحرررررررررررررر یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 00:28 http://maloosak.69.mu

بدون تعارف عرض کنم سایت خیلی خوبیییییییی دارین
65168

سپاس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.